03 February 2010

trip and tripping +.+

seriously.. two trips in just two weeks?? kegilaan. sepatutnye la best tapi ntah la. just berharap semua nih berlalu dengan baik. projek work jangan cakapla.. bertangguh banyak bangat. huhu.. owh ye, esok nye nak gi teluk ramunia johor. ade 'under construction'. adat turun temurun kem untuk dak2 ind. minggu depan lak gi kedah tengok kilang(?) modenas. hurmm.. jem betulla aa digicam rosak. napela abah pi letak kat dashboard keta. isk2. dah aa tadi ter-trip kat depan library. dem. seb bek tak ramai orang. hadui..

ni aku dah siap packing.. klu esok aku datang awal, memang jahanam betul sape yang lewat atas alasan yang tak munasabah. aku duk 10-15min dari tempat kejadian kay?? kalau orang yang 5min ke tempat kejadian tak muncul tepat pada masanye.. memang tersangat2 la hampeh aku cakap terus terang. huh. dahla.. wat rosak mood je. patut masuk tdo awal tapi kene caj hp kat laptop jap. adek x gune tuh gi pakai charger guwe pastu gi cakap xde kat die. orang tak gune memang selalu berdalih2 bile jelas dan nyata die bersalah. k bye.


p/s: ade ke patut aku gi ponteng PRT tadi?? kecelaruan hidup betulla. huhu.. maaf ye dato' =,="

Photobucket

3 comments:

  1. "kecelaruan hidup"...
    I love that phrase!! XD

    ReplyDelete
  2. asyik jln je ko eh...
    huhu
    aku xde g mne2 pun...
    ahakz!! ;p

    ReplyDelete
  3. mas : memang celaru ponn XP

    yana : ni jalan wat keje.. tang keje tu kang tak tau la... huhu..

    ReplyDelete

comment is a priviledge. but dont take things for granted.