08 February 2010

Jangan lah kau mengeluh 라 이 한

semalam balik dari Teluk Ramunia. takdela penat sangat. yang penat nye after kem itu. minggu nih ade test, presentation etc. mula memang aa rasa best je gi. tapi ade gak hamba2 ALLAH nih merosakkan suasana ceria aku. aku dah cukup bersabar tu kira baek sangat la. takkan aku nak puaskan hati kau, kamu dan mereka je. hey tolong la. species aku ngan kau, kamu dan mereka tak sama. bukan awek kau, kamu dan mereka je ade perasaan sensitive yang harus dijaga, hormat dan sebagainya. aku single pon jadik masalah buat orang lain. kau, kamu dan mereka nak happy sendiri jek dengan suke2 bergurau-gurauan tanpa batasan. semua pon tau kata-kata seseorang boleh jadi lebih tajam dari pedang. so think before you speak, act or do anything. kau, kamu dan mereka bukannya budak kecik yang hanya tau enjoy 24jam. umur dah boleh jadik bapak orang pon tak sedar-sedar lagi. aku tak suka la. tak suka kau, kamu dan mereka buat something yang menyebabkan aku tak boleh jadik diri sendiri. aku dah cukup sakit dulu. susah aku nak pujuk diri sendiri jadik tabah. aku terharu pada kawan-kawan yang memahami. jangan kau, kamu dan mereka merendahkan self-esteem aku. tolonglah. kalau boleh aku nak sentiasa tersenyum begini...


Photobucket

5 comments:

  1. aku suka suka suka orang amek gmnbr aku cmni~ hehe..

    ReplyDelete
  2. kenapalah takde org nak amik gamba aku camni?


    *sigh*


    nak jugak org amik gamba candid aku!! XD

    ReplyDelete
  3. ni bukan candid la yang oi.. hahaha.. aku suh member aku yg pki dslr amekkan. snanye cm nak wat2 amek kerang ke batu tapi tak nmpk dlm gmbr cm aku nk kutip benda tuh.. huhu

    takpe2.. aku leh amekkan gmbr ko tapi kne tunggu aku beli dslr sendiri.. ^^

    ReplyDelete
  4. hahahaha. bile laaa agaknye masa itu akan tiba~ lalala. :P

    ReplyDelete

comment is a priviledge. but dont take things for granted.