17 February 2010

sesuai betul lagu 'Alone Again'

walaupon aku tak bersama2 dengan someone special.. tapi tu la.. dah tau dah diri sendiri berseorangan lagi. abeh tu nak wat camne. hati teringin lain tapi pegangan hidup ke arah lain. both of them cross each other. aku keliru. tapi aku juga jelas tentangnya. nak macam mana lagi? aku sendiri pon kurang pasti. aku tak boleh buat sesuatu yang akan disesali.. tapi orang lain slalu cakap.. camne nak tau kalau tak cuba?

tapi aku taknak cuba. sebab aku tau. tau halangannya. jadi sekarang the best way is to believe in HIM forever more. trust in HIM a little more. make sure the path i take wont be in the wrong turn. i hope.


p/s: bye tigger. aku kena berhenti pikirkan kau. or anybody else yang lain gender denganku. yang takde talian persaudaraan atau persahabatan denganku. sorry. it hurts me too. though you never realize my existence... do you?

Photobucket

3 comments:

comment is a priviledge. but dont take things for granted.