19 February 2010

nak jugak update.. x kira. huh.

ya hari ini sudah hari khamis. untuk menyedapkan hati, petang tadi klua dengan syaz beli barang tuk wat mock up and model la kononnye. spatutnya siapkan sketches and technical drawing baru leh gerak benda2 tu. hurmm.. so many things been floating my mind lately. i wish i could type/update faster so that ALL the craps inside my head could be dump here. no, wait. not craps. scratch that. my piece of memory. yeah thats much better. ^^

i always have this feeling of getting amnesic(hilang ingatan). i really dunno why. pengaruh TV jahanam barangkali. or novel2 yang sudah lama tidak ku baca. mungkin tu salah satu sebab aku bikin blog. kalau hilang ingatan, boleh godeh2 blog kan?kan?kan? takde maknenyeler kalau diri sendiri suka wat cryptic message kat blog. hahaha. i love<3 anagrams and what-do-you-call-that-thingamajig in Brown's Davinci book. tapi aku dah lupa kot pada anagram. sebab zaman U xde benda best tuk di-cryptic-kan. *sigh*

betulla cakap abang2 and kakak2 dulu. bila dah masuk ke satu zaman nih, kita akan rasa zaman yang sebelum nye lagi best. tapi tak semua rasa begitu. ye tak? ade yang suke bebenor masuk alam dewasa nih coz konon2 nye bebas buat apa je. tapi bagi aku la kan.. bebas macam mana pon, aku lagi suka ade orang membimbing. tak kesah la parent ke kawan yang annoying eh kawan yang amek berat pasal kita ke sedara ke.. anyone.


.........................................................................................

blank kejap.

owh aku dah lama nak quote satu benda nih.
tapi quote tu dalam reader's digest.
tapi reader's digest tu dah hilang mana tah.
tapi aku nak gak share dengan korang quote nih.
tapi.. eh dah xde tapi tapi.. meh aku translatekan quote tuh

"lebih baik kita jadik yang terbaik diri sendiri daripada menjadi yang kedua terbaik orang lain"
(english verse along this line : better be first rate of ourselves than second best to someone else)

dalam BM cam pelik lak bunyik nye. waargh serius aku x ingt sape punye quote nih. jem sungguh. harap korang paham. tak paham boleh tanye. arasso? -payce.



---relieving headaches from flu and tons of work to do. 

재가할수있어~! (chega halsu isso~!)[I can do it~!]


Photobucket

3 comments:

  1. aku faham! aku faham! mksdnye biarlah kita jadi yg terbaik kepada diri kita sendiri bukannya kedua terbaik jika dilihat drpd sudut pndgn org lain. kan kan kan? hehe.

    ReplyDelete
  2. part yg first tu betu tapi "kedua terbaik jika dilihat drpd sudut pndgn org lain" tu salah sket.

    mksdnye, yg aku leh rungkaikan, be yourself. dont be like the others. kan cm klu kita tengok org tu cm cool je cm hot la apela, cm nak terikut2 kan? boleh je follow. but follow it with ur own style. your OWN definition of things. senang cakap cmnila.. better org yg follow kita dari kita follow org lain. cmtu la lbh kurg. huhu... ^^;;

    ReplyDelete
  3. haishh complicated sungguh rungkaiannye >.<

    ReplyDelete

comment is a priviledge. but dont take things for granted.