09 August 2011

La Tahzan

tak. aku bukan tengah bersedih. tapi nak share satu video kat sini. alkisahnye video ni aku tujukan kat KakSarah n my cousin Payha. tapi masa dedicate video ni kat dorg dlm fb, aku sendiri tak tengok lagi video ni. then tergerak jugak la hati ni nak tengok skali. Ya Allah.. laju betul air mata aku mengalir.. sungguh. banyak yang kita tak sedar nikmat Allah.. bila dah susah baru nak terase ape sume...

ni tadi aku tengok lagi video ni.. masih lagi mengalir air mata. terharu dan bersyukurnya aku dilahirkan dalam Islam. sesungguhnya itulah nikmat yang besar ku rasakan.. cuba bayangkan kalau kita ni lahir2 dalam keadaan kafir.. camne? Allah.. apapun.. bersyukur lah dengan apa yang ada.. ok kawan2? ^_^



Photobucket

No comments:

Post a Comment

comment is a priviledge. but dont take things for granted.