10 June 2010

syukur..

21.

i mean.. syukur alhamdulillah.

walaupun markah yang diberi..
serasa saya..
ada masalah berat sebelah..
atau mungkin tidak suka dengan saya..
sebab saya nih terlalu ASERTIF..
maka mereka merasakan saya ni..
umpama ugutan..

walaupun saya..
tetap teguh dengan pendirian sendiri..
tidak ingin menjadi orang-orang
yang terlalu asyik bergantung harap
tanpa berusaha keras
dengan titik peluh sendiri.

tak mengapa..
kerana..
biarlah saya dan orang yang
betul-betul berusaha
merasakan kemanisan
sesuatu pencapaian kejayaan itu..

kerana akhirnya..
Allah sentiasa bersama dengan orang-orang yang sabar.. insyaAllah. ^^


p/s: congratz to myself and my friends for still standing strong. let the battle begin! P.E.A.C.E.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

comment is a priviledge. but dont take things for granted.