12 June 2010

Sekejap..

macam tergesa-gesa. tapi tu la hakikatnye. owh ye tadi testing deactivate FB, tapi buka balik sebab ada benda yang belum selesai(19th!!!). so skrg delete gmbr yang nampak muka je la dlu. as a precaution you know?

tadi nak gi tgk Karate Kid tapi xde plak yang tayangan petang. huhu.. but guess my luck? Lisa Surihani datang tadi. hua3. patut aa pelik nape orang berkumpul ramai2 kat tempat jual tiket tapi x membeli nye pon.

and I can say that : she's HOT. hahaha.. yeah I'm kinda starstruck. seb bek aa tak cam orang gile. dapat aa gak amek gmbr dia.(bukan BERgambar dengan dia kay) soo kalau si Lisa yang aku hanya admire gitu2 je bole wat aku ter-excited, xleh nak bayangkan kalau betul2 nampak my fave stars. o,O

mesti rasa nak pengsan kan?kan?kan? hahahaha... k dah la.. ti aku upload gmbr beliau ye. tak masuk dalam laptop lagi.


and pada Alin.. aku still x jumpe gmbr tuh.. bnyk sgt kene backtrack. huhuhu.. owh ye, aku nak upload tu sebab ko je.. bkn sbb nak msk contest. I don't want to attract unnecessary attention to my blog =.="



p/s: we watched LBS. only Lisa is worth watching. plus Que and Fazura. the cameraman sucks big time. huhu.. maybe faktor lainnye.... sebab kami duk seat depaaaaaaaaaaaaaaan skali. =/

Photobucket

No comments:

Post a Comment

comment is a priviledge. but dont take things for granted.