27 August 2010

Arigatou Nina-chan!

hehe.. adek aku ade gi Jepun minggu lepas. dia ikut senior dia gi APDSA. ermm tak ingat maksudnye ape tapi pasal gathering student2 Dentistry.

dia citer.. kat sane pon panas gak. bahang sket aa dari kat sini. sebab sekarang kan Summer. nak citer pasal kat sane.. bukan pengalaman aku kan..huhu.. so aku cite pe benda yang aku dapat je kay?

keychain patung pakai yukata? yutaka? kimono? huhu..
selain patung ni dia belikan cardigan gak.. XP 
tapi x amek pon gambar..

owh ye.. adek aku nih dia pi promot sejenis air dari jepon. rasenye tak kan jumpe kot kat sini. TAPI.. rasa air tu ade similar ngan air yakult. alaa air ala solivite perisa natural uh.. tapi yang ni cair sket. tin dorang cam besar. tak macam normal.. o.O



so ni laa air tu.. hehehe.. don't worry. air ni insyaAllah halal.. sebab kawan kepada kawan adek aku yang blaja kat sana dah check ingredient dah.. kan aku cakap.. taste air ni lebih kurang cam air yakult. and air yakult i like! therefore i like this water too.. hua3.. terbuat hipotesis lak... ^^
Photobucket

4 comments:

  1. wah!nak seteguk!~~~simpan eh...huhukk

    ReplyDelete
  2. datang aa umah.. hahaha.. adk kte dapat beli tiga tin je.. skrg dah tinggal satu je lagi.. huhu

    ReplyDelete
  3. coke drng pon size cam gitu gak. n ade size yg mini habis hohoho.... tp kat brunei aku pon ade nampak. basically, air tin overseas xmcm kat msia XD

    ReplyDelete
  4. sebab nanti kalau kat sini ade oversize tin cmtu.. abesla makin ramai dak2 obese.. huhu.. adek aku ckp kat jepon bnyk vending machine tapi kat kedai2 tak bnyk jual air dalam tin..

    ReplyDelete

comment is a priviledge. but dont take things for granted.