09 April 2010

Aku dah jatuh..

C.I.N.T.A~ <3


NOT.

aku jatuh terduduk kat lantai umah pagi tadi. sebab lantai basah. adoiyai. sebab rasa cam malang2 je arini, ade aura tak bape best. rupenye memang ade sumthing ponn.(sekarang sengal satu badan T.T)

tau tak kegunaan CTRL-C and CTRL-V? kalau wat assignment gune laptop memang tu la cara sesetengah organism wat keje. pastu bila dah dapat banyak "sumber", dah tentu2 aa markah dorg cam terlebih OVER ye tak? kay fine. pagi tadi ktorg satu kelas kne redo assignment sebab "plagiarism" sesama rakan kelas. so nasib la masing2 kene wat report sendiri. tengokla camne.

tu kalau gune laptop. kalau pakai cara manual? mula la amek2 hak org lain tuk DITIRU. kalau cakap depan2 and orang tu bagi, takpe la jugak kan. kunun nye tolong sesama member la. I tak kesah. tapi kalau stakat time nak tiru2 nih ni je bru nak berbaik2, bile takde keje nak tiru, sume organism uh pentingkan diri boleh plak kan.

yang tak boleh terima nye, dah la tiru hak orang TANPA pengetahuan orang tu(bajet member aku tu leh redha aa coz dorg selalu nmpk die tersenyum n ketawa tapi dialah yang paling marah petang tadi) pastu leh wat2 muke innocent. ade hati lak tu suh ktorg hantarkan(aku BENCI tolong dak busuk uh). pastu bile balik studio, tanya2 plak yang keje dorg uh dah slamat hantar ke tak. kalau ktorg sebusuk hati cam organism tersebut, dah lama ktorg buang keje dorg dlm tong sampah takpun hantar minggu depan. tapi ktorg tak buat.



what goes around, comes around. ALWAYS remember that my friend.
Photobucket

6 comments:

  1. hai...cmne laa ko boleh jatuh plak 2..
    hohoho

    ReplyDelete
  2. xtau la.. aku tak expect lantai uh licin sebegitu rupa. tadi baru berurut ngan bibik aku. kira ok sket aa wpon tangan kira stil cm rse bengkak2.. huhu

    ReplyDelete
  3. kire dhsyat laa jgk ko jatuh ni smpi bengkak2..
    ish3
    suh bibik urut kuat2 lg..miahaha

    ReplyDelete
  4. sedap kene urut. bibik aku pelik npe aku cm xpenah berurut. aku ckp bese nye org bru lps bersalin slalu urut2 nih.. huhu. die cakap bdn aku bnyk angin.. dah aku slalu terseliuh, urut sendiri je.. XP

    ReplyDelete
  5. pandai laa ko org b'salin je..
    klu x xde laa org bukak umah urut..
    ahakz!!

    ReplyDelete
  6. ahaha.. tu aa bibik aku pelik nape org kat sni tak berurut 2mggu sekali ke smggu skali.. hua3

    ReplyDelete

comment is a priviledge. but dont take things for granted.