28 January 2010

sebelum januari abes..

mata dah tak larat nak bukak. tapi masih ade keinginan nak wat post baru. malas aa wat post emo (bukan tanak wat lagi XP). blog ini biru ade sebabnye. tuan empunye blog dulu jenis cepat marah (short-tempered). tetapi sejak mencintai biru dan banyak dengar nasihat insan2 yang disayangi sekalian, maka beliau dah mula pandai bertenang dan mengawal suasana. sungguh poyoiested punye kenyataan bukan? well don't bother :p

pagi tadi masa cuak tunggu nak present, Alin busyuk aka roomateku sayang di b542 tibe2 hantar sms tanya khabar. walaupon kami boleh je amek tau kesah masing2 di blog atau  FB, tapi beliau tetap sms diriku ini. terharu sebentar. ^_^

lalu aku terpikir, zaman dulu-kala time skola hingusan dulu aku selalu bergayut kat pokok.. eh i mean kat tepon dengan kawan. bukan boifren yek. masa tu aku dicop pompuan garang. eh skang pon masih cmtu kot. well hanya pada mereka yang menyakitkan hati. hehe. k sambung balik -> ber-jam2 lak tu. sampai abahku yang setenang laut pon boleh berkocak2 marah. heh. nakal betul dulu. kesah kelakarnye, satu : aku suke call kawan2 lama yang baik dengan aku sampai mereka naik bosan sebab taktau nak cakap ape lagi dah padahal baru 20min. isk. ya kau la orang nye Nadiah S oi.. haha.. tapi takpe. aku tak berdendam. sebab masing2 sayang diri masing2 walaupon tak cakap selalu. ahaks! XP

kedua : yang ni aku pon kurang paham tapi aku slalu call minah nih even tho berkepit je masa kat skola. after kena marah sebab bergayut lame sangat, kami selalu sambung 'borak' via online pulak. tak paham tak paham. haha. snanye sebab kenangan manis plus pahit yang dikongsi bersama. best stalker-year of all times. yeah i'm referring to this particular girl whom i always mention in this blog as "tekah,tekah". Ateeka R, i really2 miss those times. now got no more of it coz of the hectic schedule. *sigh*

Oops.. snanye aku gak rindukan my friends from childhood, middle school, high school and matrix. i sure treasure each and everyone of u. just please, say hi to me if we ever bump on each other kay? jangan segan and buang silu. kay enuff of me crapping. need my sleep. dear bed.. here i come! nite guys~ <3


Photobucket

4 comments:

  1. hahahaha bengong.
    gile dh lame x dgr pkataan poyoiested!!!!
    hahahaha

    zaman bile gune tu wey?
    kat abim eh?
    hahaha
    sengal sengal

    -nad-

    ReplyDelete
  2. ye time d6 kot. tah la. kita hebat sbb cipta perkataan tuh. eh ye ke? ntah la. haha XP

    ReplyDelete
  3. terharu terharu terharu. no words can comprehend what i feel now. huhu. rindu rindu those times. :)

    ReplyDelete

comment is a priviledge. but dont take things for granted.