19 June 2009

*sigh*

alaaa nanti aku masuk sem 3 aka dah jadik dak 2nd year
pada 6hb Julai..
sekejap lak rsenye aku cuti kali nih
tp cuti yg nih penuh bermakna la gak
drp yg lps nye sbb cuti sem lps aku sgt la mls
on9 24/7 smpi x hengat..
tp tuk cuti yg nih aku stil on9 gak
but kurang sket
coz sebok blaja mende baru..
masak la especially
gi jalan2, bercuti dengan famili
jumpe member lame, tengok wayang(wpn cm xbest)..
and the list goes on...

yang penting.. aku xde la sia2kan peluang cuti nih..
^^

owh ye prasan x aku x cakap pon pasal sketches?
coz aku x buat ponn. uwaa~
i mean x wat sangat
isk2.. untuk saat akhir nih..
akan ku cube usahakan..
ciao dlu~

Hi5 Emoticon

Photobucket

4 comments:

  1. alahai...ko telah mengikatkan ak tentng SKETCHES..N telah merisaukan ak tentang kemasukan sem depan nih...da...bosannnnnN!:(

    ReplyDelete
  2. oooo
    itu ye keje ko kat umah..
    huhu
    gi wat sketches ko 2..
    ahakz!!

    ReplyDelete
  3. @syaz n ezy : same2 la kte berusaha.. 2nd yr la paling truk nnt.. isk2

    @yana : ye aku buat la kang.. huhu

    ReplyDelete

comment is a priviledge. but dont take things for granted.